Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) Zaprasza do rekrutacji na stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU IT
Miejsce pracy: Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II w Toruniu
Wymiar czasu pracy: połowa etatu
OPIS STANOWISKA:
- Obsługa informatyczna Muzeum, w tym wdrażanie, nadzór, kontrola i utrzymanie oraz administrowanie i rozwijanie infrastruktury informatycznej, baz danych i systemów informatycznych Muzeum;
- Zapewnienie bezpieczeństwa całej infrastruktury informatycznej Muzeum, w tym bieżący monitoring, analizowanie i raportowanie o stanie infrastruktury, wprowadzenie rozwiązań antywirusowych oraz wykonywanie backupów baz danych i treści zamieszczanych na serwerach;
- Nadzór i kontrola nad funkcjonowaniem i rozwojem systemów informatycznych, multimediów, systemów i aplikacji obsługujących wystawy;
- Obsługa usług telefonii komórkowej a także organizowanie i prowadzenie zakupów, ewidencji oraz dystrybucji sprzętu łączności;
- Udział w projektach Muzeum wymagających wsparcia IT;
- Zapewnienie obsługi informatycznej oraz sceno-technicznej wydarzeń kulturalnych, narad, konferencji;
- Zapewnienie wyposażenia informatycznego, w tym opracowywanie specyfikacji technicznych, planowanie, organizowanie i prowadzenie zakupów we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Muzeum;
- Ewidencja sprzętu komputerowego;
- Obsługa pracowników Muzeum w zakresie technologii informatycznych, w tym instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, sieciowego i oprogramowania oraz doradztwo i szkolenia na rzecz innych komórek organizacyjnych;
- Zarządzanie licencjami na oprogramowanie.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe;
- Staż pracy ogółem min. 7 lat w obszarze IT (administracja, infrastruktura, wdrożenia);
- Min. 3 lata na stanowisku kierowniczym lub w zarządzaniu projektami;
- Znajomość: Windows Server, Active Directory, backup, sieci LAN/WAN;
- Znajomość zasad ochrony danych, standardów (np. ISO 27001), zarządzanie dostępem;
- Wdrażanie i zarządzanie systemami projekcyjnymi, ekranami, digital signage i systemami zarządzania treścią (CMS);
- Doświadczenie w konfiguracji, obsłudze i serwisie systemów audio, wideo oraz oświetlenia scenicznego;
- Znajomość rozwiązań AV/multimedialnych stosowanych w wystawach stałych i czasowych;
- Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji sprzętu IT, AV i innego wyposażenia technicznego (np. w systemach ewidencyjnych, arkuszach kontrolnych);
- Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji technicznej do przetargów;
- Doświadczenie we współpracy z instytucjami kultury;
- Znajomość ustawy o dostępności oraz standardów dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjnej
MILE WIDZIANE:
- Dobra organizacja pracy i terminowość;
- Komunikatywność, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole.
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w prestiżowej instytucji kultury na podstawie umowy o pracę;
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości o 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- Odpowiednie narzędzia pracy;
- Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie naszego zespołu;
- Ciekawą i inspirująca pracę w rozwijającej się instytucji kultury;
- Dużą samodzielność w powierzonym obszarze;
- Udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum;
- Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych.
Wymagane dokumenty:
- CV opatrzone podpisem;
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Termin i miejsce składania dokumentów:
- dokumenty należy złożyć do dnia 25.07.2025 r.
- decyduje data wpływu oferty do Muzeum
- dokumenty można złożyć:
- w formie papierowej - osobiście w zamkniętej kopercie lub przesłać pocztą na adres: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II ul. Droga Starotoruńska 3, 87‑100 Toruń
- w formie elektronicznej - na adres mailowy: rekrutacja@muzeumpamiecitozsamosc.pl
- na kopercie bądź w tytule maila prosimy o wpisanie: „Oferta pracy – Kierownik Działu IT”.
Procedura naboru:
Proces rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko będzie dwuetapowy.
I Etap – weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne.
II Etap – rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- Aplikacje złożone po wskazanym terminie bądź niekompletne, nie będą rozpatrywane.
- Muzeum zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
- Muzeum zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
- Informacje dot. przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w procesie rekrutacyjnych dostępne są pod linkiem: https://fs.siteor.com/muzeumpamiecitozsamosc/article_attachments/attachments/305276/original/Klauzula_informacyjna_ODO_do_procesu_rekrutacji.pdf?1747665636. Prosimy osoby zainteresowane uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym o szczegółowe uprzednie zapoznanie się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych zawartych w Klauzuli informacyjnej w związku z planowanym udziałem w procesie rekrutacyjnym.
- W przypadku przekazania w dokumentach aplikacyjnych z inicjatywy i przez kandydata szczególnej kategorii danych osobowych, należy w treści CV umieścić poniższą informację:
„W związku udziałem w procesie rekrutacyjnym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum „PAMIĘĆ I TOŻSAMOŚĆ” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) przekazanych przez mnie szczególnej kategorii danych osobowych.”
Data wytworzenia: 2025-07-04 22:09
Data publikacji: 2025-07-04 22:09
Osoba udostępniająca na stronie: Adam Gajewski
Data ostatniej modyfikacji: 2025-07-29
Osoba modyfikująca: Adam Gajewski