Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji)

Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) Zaprasza do rekrutacji na stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU IT

Miejsce pracy: Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II w Toruniu

Wymiar czasu pracy: połowa etatu

OPIS STANOWISKA:

  • Obsługa informatyczna Muzeum, w tym wdrażanie, nadzór, kontrola i utrzymanie oraz administrowanie i rozwijanie infrastruktury informatycznej, baz danych i systemów informatycznych Muzeum;
  • Zapewnienie bezpieczeństwa całej infrastruktury informatycznej Muzeum, w tym bieżący monitoring, analizowanie i raportowanie o stanie infrastruktury, wprowadzenie rozwiązań antywirusowych oraz wykonywanie backupów baz danych i treści zamieszczanych na serwerach;
  • Nadzór i kontrola nad funkcjonowaniem i rozwojem systemów informatycznych, multimediów, systemów i aplikacji obsługujących wystawy;
  • Obsługa usług telefonii komórkowej a także organizowanie i prowadzenie zakupów, ewidencji oraz dystrybucji sprzętu łączności;
  • Udział w projektach Muzeum wymagających wsparcia IT;
  • Zapewnienie obsługi informatycznej oraz sceno-technicznej wydarzeń kulturalnych, narad, konferencji;
  • Zapewnienie wyposażenia informatycznego, w tym opracowywanie specyfikacji technicznych, planowanie, organizowanie i prowadzenie zakupów we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Muzeum;
  • Ewidencja sprzętu komputerowego;
  • Obsługa pracowników Muzeum w zakresie technologii informatycznych, w tym instalacja  i konfiguracja sprzętu komputerowego, sieciowego i oprogramowania oraz doradztwo i szkolenia na rzecz innych komórek organizacyjnych;
  • Zarządzanie licencjami na oprogramowanie.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Staż pracy ogółem min. 7 lat w obszarze IT (administracja, infrastruktura, wdrożenia);
  • Min. 3 lata na stanowisku kierowniczym lub w zarządzaniu projektami;
  • Znajomość: Windows Server, Active Directory, backup, sieci LAN/WAN;
  • Znajomość zasad ochrony danych, standardów (np. ISO 27001), zarządzanie dostępem;
  • Wdrażanie i zarządzanie systemami projekcyjnymi, ekranami, digital signage i systemami zarządzania treścią (CMS);
  • Doświadczenie w konfiguracji, obsłudze i serwisie systemów audio, wideo oraz oświetlenia scenicznego;
  • Znajomość rozwiązań AV/multimedialnych stosowanych w wystawach stałych i czasowych;
  • Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji sprzętu IT, AV i innego wyposażenia technicznego (np. w systemach ewidencyjnych, arkuszach kontrolnych);
  • Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji technicznej do przetargów;
  • Doświadczenie we współpracy z instytucjami kultury;
  • Znajomość ustawy o dostępności oraz standardów dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjnej

MILE WIDZIANE:

  • Dobra organizacja pracy i terminowość;
  • Komunikatywność, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole.

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w prestiżowej instytucji kultury na podstawie umowy o pracę;
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości o 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • Odpowiednie narzędzia pracy;
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie naszego zespołu;
  • Ciekawą i inspirująca pracę w rozwijającej się instytucji kultury;
  • Dużą samodzielność w powierzonym obszarze;
  • Udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum;
  • Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych.

Wymagane dokumenty:

  • CV opatrzone podpisem;
  • list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • dokumenty należy złożyć do dnia 25.07.2025 r.
  • decyduje data wpływu oferty do Muzeum
  • dokumenty można złożyć:
  • w formie papierowej - osobiście w zamkniętej kopercie lub przesłać pocztą na adres: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II ul. Droga Starotoruńska 3, 87‑100 Toruń
  • w formie elektronicznej - na adres mailowy: rekrutacja@muzeumpamiecitozsamosc.pl
  • na kopercie bądź w tytule maila prosimy o wpisanie: „Oferta pracy – Kierownik Działu IT”.

Procedura naboru:

Proces rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko będzie dwuetapowy.

I Etap – weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne.

II Etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • Aplikacje złożone po wskazanym terminie bądź niekompletne, nie będą rozpatrywane.
  • Muzeum zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
  • Muzeum zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
  • Informacje dot. przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w procesie rekrutacyjnych dostępne są pod linkiem: https://fs.siteor.com/muzeumpamiecitozsamosc/article_attachments/attachments/305276/original/Klauzula_informacyjna_ODO_do_procesu_rekrutacji.pdf?1747665636. Prosimy osoby zainteresowane uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym o szczegółowe uprzednie zapoznanie się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych zawartych w Klauzuli informacyjnej w związku z planowanym udziałem w procesie rekrutacyjnym.
  • W przypadku przekazania w dokumentach aplikacyjnych z inicjatywy i przez kandydata szczególnej kategorii danych osobowych, należy w treści CV umieścić poniższą informację:

„W związku udziałem w procesie rekrutacyjnym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum „PAMIĘĆ I TOŻSAMOŚĆ” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) przekazanych przez mnie szczególnej kategorii danych osobowych.”


Data wytworzenia: 2025-07-04 22:09 Autor: Adam Gajewski Data publikacji: 2025-07-04 22:09 Osoba udostępniająca na stronie: Adam Gajewski Data ostatniej modyfikacji: 2025-07-29 Osoba modyfikująca: Adam Gajewski
Podmiot udostępniający informacje: Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) Data stworzenia : 2025-04-11 12:12 Autor : Monika Stefaniak Data publikacji : 2025-04-11 12:12 Osoba udostępniająca na stronie : Monika Stefaniak Data ostatniej modyfikacji : 2025-07-17 14:40 Osoba modyfikująca : Monika Stefaniak